Een nieuwe wereld, dus een nieuw bureau

Engagement; voor sommigen een nieuw begrip. Niet voor ons. Wij zijn een bureau dat perfect past bij deze tijd. Waarom? Omdat het ontwikkelen van de juiste content voor merken, organisaties en bedrijven in ons DNA zit. Wij zijn niet van gisteren.

Iedereen heeft het erover: nieuwe marketing. Een tijdperk waarin engaging content centraal staat. We leven immers in een tijd waarin we op een andere manier met elkaar omgaan. En we kijken ook op een andere manier naar de merken en onderwerpen waar we iets mee hebben. Mensen hebben in zekere zin de merken en bedrijven overgenomen. Vroeger deden zij het woord, nu is het de beurt aan de consument om zijn of haar eigen verhaal te vertellen.

Wij begrijpen dit nieuwe tijdperk als geen ander. Omdat we mensen altijd al betrokken hebben bij gespreksonderwerpen die zij belangrijk vinden. Wij vinden dat een bureau van deze tijd verhalen moet vertellen die authentiek, relevant en persoonlijk zijn. Tegelijkertijd moet zij de macht die merkambassadeurs over merken hebben begrijpen. De beste zijn betekent tegenwoordig dat je content maakt die uitdagend, origineel en uitnodigend is.

Bij Weber Shandwick staat engagement centraal. Het helpt onze cultuur, hoe wij omgaan met klanten en onze collega’s. Klik door voor onze “Rules of Engagement”.

Wat is engagement? Waarom is het belangrijk? Wat betekent het vandaag de dag voor merken?  Wij leggen het graag aan je uit.

Weber Shandwick. engaging, always.