Samenwerking Weber Shandwick met Coosto

maandag 07 april, 2014
coosto_fb

Weber Shandwick start vanaf deze maand een samenwerking met Coosto: webcare specialist, leverancier van social media monitoring-data. De keuze voor Coosto is logisch, met name door de hoogwaardige datakwaliteit, aldus Gijs van der Togt – Digital Director van Weber Shandwick. “Online reputatiemanagement geldt vandaag de dag als een van de meest kritieke onderdelen van de bedrijfsstrategie. Coosto helpt ons de nodige inzichten te geven, of dit nu voor een stakeholderanalyse, doelgroepsegmentatie of sentimentanalyse is.”

Zo biedt het platform onder andere een krachtige engagementmodule waarmee direct deelgenomen kan worden aan online dialogen. Ook levert Coosto diepgaande inzichten in conversaties op sociale media. Door de samenwerking met Coosto, krijgen wij de mogelijkheid real time social media onderzoek naar een nóg hoger niveau te tillen en hiermee haar klanten van een nóg betere service te voorzien.