Consumer

Via een slimme PR campagne, social media activatie of totale herpositionering brengen wij consumenten in contact met vertrouwde merken.

Elk merk is op zoek naar de juiste PR campagne, activatie of herpositionering. Bij Weber Shandwick geloven wij dat engagement leidt tot actie bij de consument: het ultieme doel.

Wij ontwikkelen strategische PR campagnes voor merken waardoor ze een sterke, langdurige relatie opbouwen met  hun klanten. En waardoor ze merkloyaliteit creëren en er steeds meer merkambassadeurs komen. Of het nu gaat om het bereiken van gezondheidsfanaten, jonge moeders, dierenliefhebbers of frequent flyers, wij zorgen voor goed doordachte consumenten programma’s. Programma’s die leiden tot het prikkelen van gewiekste consumenten, op een manier die er echt uitspringt. Wij verzorgen:

  • Consumer outreach
  • Media relaties
  • Event marketing
  • Mond-tot mond en viral marketing
  • Mobile marketing
  • Social Media programma’s
  • Digital en interactieve campagnes
  • Lanceringen van nieuwe producten, diensten en merken
  • Het inzetten van (online) influencers en ambassadors bij campagnes
  • Bedrijfsadvies
  • Het organiseren van persevenementen en persreizen

We kijken altijd naar de toekomst. Ons werk is altijd nieuw, onze verhalen altijd vers. We maken content die je haast wel moet delen. We zijn experts in het bekend maken van onze klanten en het gewild maken van hun nieuwe producten of diensten. We blinken uit in PR campagnes, activatie en herpositionering. Andere specialismes van ons; het opzetten van consumentencampagnes in belangrijke sectoren als FMCG, food & versproducten, health, (fris)drank, huishoudelijke artikelen, retail, mode, beauty & persoonlijke verzorging, reizen, telecom, enzovoort.

Wereldwijd willen de beste marketeers altijd graag werken met Weber Shandwick. En terecht. We hebben onze plek veroverd als hun vertrouwde partner door één ding in de gaten te houden: altijd bezig zijn met het engagen van de consument waardoor onze klanten hun zakelijke doelen altijd halen en misschien wel overstijgen. We streven ernaar dat ons medium even inventief is als onze boodschap.