Onderzoek

Betere dataresearch helpt om slimme communicatie-besluiten te nemen.

We doen altijd aan uitvoerig dataonderzoek, en vergaren daarmee nieuwe informatie en conclusies waardoor uw organisatie, uw campagne en uw ideeën starten op basis van gefundeerde inzichten.
Onze onderzoek specialisten beginnen altijd met het vaststellen van de doelgroep. Hierbij worden zowel kwalitatieve als kwantitatieve technieken gebruikt, waaronder kant en klaar onderzoek, opiniepeilingen en een-op-een interviews. Ook zetten we focusgroepen in, gesteund door de meest vooruitstrevende internettechnologie.

Ons Media Intelligence team voert daarna een media analyse uit, gebruik makend van meetbare criteria om de kwaliteit en kwantiteit van de mediaverslaggeving vast te stellen. Deze analyse kan dan weer worden vergeleken met het werk van de concurrentie of gebruikt worden voor de toekomst.

Wij zijn een full-service bedrijf en specialiseren ons in verschillende onderzoeksmethodes, die we vervolgens weer gebruiken voor onze communicatie. Onze methodiek:

  • Het vaststellen van doelgroepen
  • Het meten van de ROI
  • Proactief reputatiemanagement
  • Ontwikkelen van content
  • Markt- en publieksevaluatie
  • Segmentatie analyse
  • Onderzoek met nieuwswaarde
  • Crisismanagement
  • Het beoordelen van marketing materiaal

Bedrijven, non-profit organisaties en regeringen zijn afhankelijk van onze expertise als ze antwoorden zoeken op strategische vragen. Als een van de marktleiders op het gebied van marktonderzoek helpen we organisaties de resultaten van dat onderzoek in praktijk te brengen. Dat doen we door middel van communicatiecampagnes, door duidelijke boodschappen in print, op radio, televisie en in digitale media. We bieden inzichten die leiden tot tastbare resultaten.

Ons internationale netwerk van onderzoek specialisten, met hun kennis van  politiek, marketing, journalistiek en wetenschap, staat bekend om zijn snelle, nauwkeurige en betrouwbare aanpak.

Wij zijn gespecialiseerd in het doen van grondig onderzoek. Met onze behendigheid en kennis kunnen we antwoorden geven op complexe vragen. Binnen de afgesproken tijd en binnen het budget. Wij herkennen het zakelijk belang en houden ons  aan de deadlines.