Weber Shandwick aan de slag voor de orchidee

donderdag 14 januari, 2016

Stichting Bloemenbureau Holland heeft PR- en communicatiebureau Weber Shandwick aangewezen om de orchidee gedurende een periode van 3 jaar te promoten in Nederland, Engeland, Duitsland en Frankrijk. Met een geïntegreerde campagne gaat Weber Shandwick aan de slag om het imago van de orchidee te verbeteren en de veelzijdigheid van de plant te benadrukken. Doelstelling van de imagocampagne is om de consument emotioneel te raken en zo de orchidee een eigentijds en relevant karakter te geven.

Marc Eijsackers, algemeen manager Stichting Bloemenbureau Holland, is zeer blij dat er voor Bloemenbureau nu een derde promotiecampagne met Europese co-financiering gerealiseerd gaat worden: “Weber Shandwick heeft een mooi en solide marketingplan gepresenteerd. Daarmee werden zij uiteindelijk de terechte winnaar van de uitgeschreven Europese aanbesteding, iets wat gezien de pittige concurrentie van andere PR-bureaus al complimentwaardig is. Onze verwachting is dan ook dat deze samenwerking zeker een prachtige campagne voor de orchidee gaat opleveren!”