Weber Shandwick uitgeroepen tot PR Agency of the Year tijdens de 2015 PRWeek Awards in de VS

woensdag 01 april, 2015

Weber Shandwick is uitgeroepen tot 2015 PR Agency of the Year door PRWeek in de Verenigde Staten. Het bedrijf werd ook benoemd tot Large PR Agency of the Year tijdens de 2015 PRWeek Awards ceremonie. Bij het eren van het bureau, benadrukte PRWeek Weber Shandwick’s werk, creativiteit en geïntegreerde aanpak.

De PRWeek Awards eren jaarlijks het beste werk, de beste professionals, bedrijven en bureaus in de communicatie-industrie binnen 35 concurrerende categorieën. PRWeek erkende Weber Shandwick voor haar “vermogen om barrières te doorbreken en de bereidheid om verandering te omarmen”, zoals ook wordt bewezen door de status van het bedrijf als advertising, digital en social bureau bij haar diverse opdrachtgevers. De juryleden benoemden ook dat “meer dan ieder ander bureau, Weber (Shandwick) walks the walk als het gaat om geïntegreerde, invloedrijke en impactvolle communicatie.”

“Wij waarderen de mogelijkheid die onze klanten ons bieden om gewaagde ideeën en oplossingen te leveren aan enkele van hun meest complexe uitdagingen,” aldus Andy Polansky, Chief Executive Officer bij Weber Shandwick. “Deze erkenning spreekt voor de kwaliteit van de Weber Shandwick teams in de diverse expertise-gebieden en regio’s en de cultuur van samenwerking die zo kenmerkend is voor ons bureau.”