Weber Shandwick wint felbegeerde titel Europees Bureau van het Jaar 2014

vrijdag 12 december, 2014

Weber Shandwick heeft vorige week op de European Excellence Awards maar liefst drie prijzen gewonnen waaronder de felbegeerde hoofdprijs Europees Bureau van het Jaar 2014. “Ik was met klanten en collega’s van Prime en Weber Shandwick aanwezig tijdens de uitreiking in Parijs en ik kan je verzekeren dat ik niet blijer zou kunnen zijn met deze successen. We hebben de afgelopen twaalf maanden een record aan awards gewonnen. Deze prijs is een prachtige manier om een succesvol jaar af te sluiten. Ik wil alle teams die hierbij betrokken waren van harte feliciteren en bedanken,” aldus Colin Byrne, CEO van Weber Shandwick EMEA.

Daarnaast viel Weber Shandwick ook in de prijzen in de categorie Fashion and Beauty met de campagne ‘All Things Hair’ voor Unilever. Voor deze campagne ontwikkelden we unieke videocontent voor de haarproducten van Unilever.

Ook onze collega’s in Brussel vielen in de prijzen. Als Beneluxbureau zijn we ook ontzettend trots op de prijs voor de Felix campagne van Nestle Purina. Daarmee heeft Weber Shandwick EMEA dit jaar maar liefst 68 awards gewonnen, een record.