Awards

Weber Shandwick EMEA remains the most awarded agency in the region with 600 wins in 15 years across 16 markets.

 

The Holmes Report: Pan-EMEA Consultancy of the Year, 2017
The Holmes Report: Global and EMEA Digital Consultancy of the Year, 2016

PRWeek heeft Weber Shandwick uitgeroepen tot 2015 Global Agency of the Year vanwege haar “innovatieve, digitale werk”. Daarnaast werd CEO Andy Polansky benoemd tot Global Professional of the Year. Hij kreeg de eervolle onderscheiding voor het versterken van de transformatie van Weber Shandwick tot een “volwaardig engagement bureau”

Lees hier meer.

PRWeek Global Awards: Global Agency of the Year, 2015, 2016

Weber Shandwick is voor het tweede opeenvolgende jaar uitgeroepen tot Global Agency of the Year door The Holmes Report tijdens de Global SABRE Awards in Miami, op 28 oktober 2015. Dit is de vierde keer in zes jaar dat Weber Shandwick tot Global Agency of the Year benoemd is.

Lees hier meer.

The Holmes Report: Global Agency of the Year 2010, 2012, 2014, 2015
International Business Awards (2015) Agency of the Year

Weber Shandwick is als enige PR bureau voor de tweede kweer op de prestigieuze Advertising Age 2015 Agency A-list gezet. Ad Age erkent het uitstekende creatieve werk van Weber Shandwick als het gaat om digital, content en data. Wij hebben bewezen ‘niet zomaar een PR bureau te zijn.’

Lees meer. 

Advertising Age Agency A-List: 2014, 2015
Blog post #71: A strategy for the future