Awards

Weber Shandwick EMEA remains the most awarded agency in the region with over 670 wins in 15 years across 16 markets.

 

HOLMES-REPORT-GLOBAL-AG

Weber Shandwick was named 2017 Global Agency of the Year by The Holmes Report at the annual Global SABRE Awards ceremony. Weber Shandwick is the first agency ever to sweep The Holmes Report’s Regional Agency of the Year honours in one year, already winning top recognition in Asia Pacific, North America and Europe, the Middle East and Africa earlier in 2017.

Lees hier meer.

The Holmes Report: Global Agency of the Year 2010, 2012, 2014, 2015 and 2017
The Holmes Report: Pan-EMEA Consultancy of the Year, 2017

PRWeek heeft Weber Shandwick uitgeroepen tot 2017 Global Agency of the Year vanwege haar “innovatieve, digitale werk”. Daarnaast werd CEO Andy Polansky benoemd tot Global Professional of the Year. Hij kreeg de eervolle onderscheiding voor het versterken van de transformatie van Weber Shandwick tot een “volwaardig engagement bureau”

Lees hier meer.

PRWeek Global Awards: Global Agency of the Year, 2015, 2016 and 2017
The Holmes Report: Global and EMEA Digital Consultancy of the Year, 2016
International Business Awards (2015) Agency of the Year

Weber Shandwick is als enige PR bureau voor de tweede kweer op de prestigieuze Advertising Age 2015 Agency A-list gezet. Ad Age erkent het uitstekende creatieve werk van Weber Shandwick als het gaat om digital, content en data. Wij hebben bewezen ‘niet zomaar een PR bureau te zijn.’

Lees meer. 

Advertising Age Agency A-List: 2014, 2015
Blog post #71: A strategy for the future