Handel drijven door cultuur
Detailhandel & CPG
Producten zijn meer dan dagelijkse gebruiksvoorwerpen. Ze zijn belangrijk voor ons als individu en weerspiegelen onze waarden en identiteit. Hoe en waar we winkelen zijn uitingen van cultuur. Net zo belangrijk als elk verhaal in onze feed.
Weber Shandwick begrijpt de impact die merken kunnen hebben op het wereldbeeld. We brainstormen over grote ideeën die onmiddellijk de aandacht trekken en vertellen verhalen met precieze content- en kanaalstrategieën om de merkwaarde te vergroten en consumenten te overtuigen. Dit alles wordt ondersteund door uitstekende mediarelaties die ervoor zorgen dat onze ideeën opvallen in het nieuws.
Waar we bekend om staan:
Merkwaarde en relevantie vergroten door in te spelen op culturele interesses die belangrijk zijn voor het publiek.
Iconische merken laten groeien met actuele passende ideeën.
Merkbetrokkenheid en relevantie vergroten voor nieuwe doelgroepen en onderwerpen.
Always-on nieuws creëren in relevante groepen en verticals die het belangrijkst zijn voor merken.
Bewustwording en betrokkenheid koppelen aan belangrijke productlanceringen en nieuws.
Merken op een natuurlijke manier betrekken bij invloedrijke groepen voor meer bekendheid en het proberen en testen van nieuwe producten.
Let’s talk
Klaar om samen impact te maken? Buiten de gebaande paden te denken? Neem contact met ons op.
Velden met * zijn verplicht