Voedselcultuur eten en maken
Food
In een alsmaar veranderende wereld van wat we eten en drinken bloeit Weber Shandwick op. We weten hoe we overtuigende verhalen over eten kunnen maken, hoe we gedrag kunnen veranderen en hoe we loyaliteit creëren. Dit omdat we begrijpen waar food trends beginnen en hoe ze zich verspreiden.
We hebben geholpen met het opbouwen en positioneren van enkele van de meest iconische voedingsmerken. We weten dan ook hoe we de moeilijkere uitdagingen moeten aanpakken, zoals het manoeuvreren door een steeds ingewikkelder landschap, van wereldwijde toeleveringsketens en voedselveiligheid tot de problemen van boeren en de ongelijke toegang tot voedsel.
Wij nemen voedsel serieus. In ons wereldwijde netwerk vind je professionals die zich volledig richten op voedsel – geregistreerde diëtisten, chef-koks, bloggers en food writers – die hun passie en ervaring inzetten voor een aantal van de bekendste voedselmerken en landbouwproducten.
Waar we bekend om staan:
We maken gebruik van onze grondige kennis van de moderne voedselgeëngageerde consument, de eetcultuur en het snijvlak van voeding en welzijn.
Wij helpen voedings- en drankmerken met hun unieke plek in de cultuur om affiniteit te vergroten en zodoende de nettowinst te beïnvloeden.
Wij betrekken de gemeenschappen die het belangrijkst zijn voor onze klanten – van diëtisten en artsen tot voedsel influencers op sociale media.
We gebruiken real-time inzichten om onze klanten te helpen nieuwe trends voor te zijn.
We werken samen met het hele spectrum van voeding en dranken - van voedingsrijk tot verwennerij, van consumentenmerken tot invloedrijke B2B-spelers - van onze ervaring met handel en verenigingen tot productuitbreidingen en smaakintroducties.
Let’s talk
Klaar om samen impact te maken? Buiten de gebaande paden te denken? Neem contact met ons op.
Velden met * zijn verplicht