Relevant blijven in tijden van verandering
Gezondheidszorg
Weber Shandwick’s ghealth practice helpt klanten relevant te blijven in een steeds veranderend landschap. Ondersteund door wetenschap helpen wij publieke gezondheidsinstanties, wetenschappelijke en academische instellingen, farmacetuische bedrijven, NGO’s en zorgverzekeraars.
We hebben de wereldwijde reikwijdte en diversiteit aan talent om voor het gehele gezondheidszorgspectrum – waarbij we wetenschap vertalen voor de juiste aandacht van de consument.
We pakken grote uitdagingen aan. Of het nu gaat om de introductie van een baanbrekend innovatief geneesmiddel, de vertegenwoordiging van een wereldberoemde volksgezondheidsinstelling of het navigeren van een werkgever in het pandemietijdperk, wij leveren uitzonderlijke waarde.
We vallen op. Onze datagedreven programma’s richten zich op de doelgroepen en kanalen die voor onze klanten het belangrijkste zijn – en onze geïntegreerde mediastrategieën veranderen perceptie en gedrag.
En we bouwen duurzame relaties op. Door ons te richten op transparantie, open communicatie, verantwoordelijkheid en regelmatige feedback creëren we langdurige relaties.
Waar we bekend om staan:
Het Weber Shandwick Collective: Women's Health brengt gezondheidsexperts van Weber Shandwick, United Minds, Flipside Health en That Lot samen om te werken op beleid, gezondheidscommunicatie, corporate communicatie, employee engagement, digitale innovatie en design - met als doel het dichten van de genderkloof in gezondheidscommunicatie en het bevorderen van gezondheidsgelijkheid voor vrouwen.
Een multidisciplinaire aanpak om de problemen op bijvoorbeeld corporate niveau, met het gezondheidszorgsysteem of werknemers, aan te pakken om de reputatie van de organisatie te verbeteren, waarde gedreven verhalen te creëren en verandering te versnellen.
Klanten uitrusten om te communiceren over volksgezondheidskwesties en stakeholders te betrekken bij belangrijke kwesties door middel van samenwerkingen, thought leadership, coalitievorming, betrokkenheid van beleidsmakers, media-aandacht en het ontwikkelen van narratives.
Samenwerken met vooraanstaande redacteuren en verslaggevers op het gebied van gezondheid, wetenschap en economie voor meer begrip over ziektebeelden en gedrag te veranderen voor betere uitkomsten.
Samenwerken met klanten in het gezondheidsecosysteem, waaronder onderzoeksorganisaties, patiëntenverenigingen, medicijnontwikkelaars, gezondheidstechnologie en zorgverleners , overheden en NGO's.
Klanten helpen hun doelen te bereiken door diepgaande kennis van de gezondheidszorgindustrie en regelgeving.
Patiënten helpen om te gaan met uitdagende omstandigheden door middel van inhoudelijke programma's die gericht zijn op hun gezondheid. Complexe wetenschappelijke informatie vertalen in pakkende en begrijpelijke taal.
Let’s talk
Klaar om samen impact te maken? Buiten de gebaande paden te denken? Neem contact met ons op.
Velden met * zijn verplicht