Geïntegreerde media in beweging


Integrated Media

Media werkt niet meer op zichzelf, maar beweegt in sync. Bij Weber Shandwick verbinden we nieuws, creators, feeds en algoritmes via onze geïntegreerde media-aanpak om echt impact te maken.

Het huidige medialandschap wordt niet meer bepaald door losse kanalen. Het is een dynamisch, onderling verbonden netwerk dat draait op mensen, platforms en algoritmes. Daarom werken wij met een geïntegreerde media-aanpak; een combinatie van paid, earned, social en influencer om merken snel en relevant te laten opvallen in de actuele conversaties.

 

Dankzij het Media Network Effect brengen onze wereldwijde experts in kaart hoe doelgroepen zich bewegen via nieuws, creators, social storytelling en interactie, met onze toonaangevende tools om invloed continu te monitoren.

 

Influencers zien wij als volwaardige mediakanalen. Daarom staat influencerstrategie centraal in onze planning. We optimaliseren content voor AI en creëren om engagement te stimuleren, niet alleen bereik. In de huidige netwerkcultuur is engagement de echte maatstaf van impact, en integratie is hoe we dat realiseren.

Onze expertises

Doelgroep & media mapping

AI-geoptimaliseerde storytelling

Social conversatie-engineering

Geïntegreerde mediaplanning

Co-creatie met influencers

Engagement gericht op engagement

Feed-first contentstrategie

Paid-earned activatieontwerp

Let’s talk

Klaar om samen impact te maken? Buiten de gebaande paden te denken? Neem contact met ons op.

 

Velden met * zijn verplicht