Margriet de Ruijter

Managing Director, Consumer Marketing

Margriet de Ruijter

Managing Director, Consumer Marketing

Met meer dan 18 jaar ervaring op het gebied van strategische marketingcommunicatie, leidt Margriet de Ruijter sinds november 2020 het Consumer Marketing team. Margriet richt zich op het ontwikkelen van innovatieve en op insights gebaseerde strategieën voor uiteenlopende consumentenmerken in de F&B, FMCG, health, lifestyle, tech and travel, zowel op lokaal als internationaal niveau.

 

Haar specifieke expertisegebieden omvatten merkpositionering en herpositionering, storytelling en merk- en productlanceringen, consumenten- en stakeholderbetrokkenheidsprogramma’s inclusief een optimale 360 doorvertaling.

 

Margriet heeft een diepe passie voor merken en haar dagelijkse missie is om bedrijven en organisaties te helpen op creatieve wijze verbinding te maken en betekenisvolle relaties met hun doelgroepen aan te gaan. Ze is van mening dat iedereen in de huidige realiteit meer dan ooit hunkert naar verbinding, wat merken een echte kans biedt om impact te genereren via strategische betrokkenheid en profilering.