Breast Cancer Now
Project: A Love/Hate Relationship
Echte gesprekken: vrouwen en hun borstenÂ
COVID-19 weerhield vrouwen ervan om medisch advies in te winnen en hun borsten te laten controleren. Breast Cancer Now vroeg ons een film te maken ter gelegenheid van Breast Cancer Awareness Month. Samen met de bekroonde filmmaker Anna Ginsburg onderzochten we de haat-liefdeverhouding die vrouwen hebben met hun borsten.
01De context:
De angst voor COVID-19 weerhield vrouwen ervan hun borsten te laten controleren. Het Institute of Cancer Research waarschuwde dat dit zou leiden tot een toename aan sterfgevallen door borstkanker.
02De beweging:
Om de Britse liefdadigheidsorganisatie Breast Cancer Now te helpen borstkanker terug onder de aandacht te brengen, en meer vrouwen aan te moedigen zelf hun borsten te controleren en medisch advies in te winnen.
03De actie:
Love Them, Hate Them, Check Them: een krachtige animatiefilm, geproduceerd door Anna Ginsburg, die de haat-liefdeverhouding onderzoekt die vrouwen met hun borsten hebben.
04De impact:
Veel media-aandacht en award-nominaties voor de film, een voltooiingspercentage van 91% voor advertenties op Spotify, en een broodnodige toename in aantallen gesprekken over borstkanker.
Discover more brave ideas
Let’s talk
Klaar om samen impact te maken? Buiten de gebaande paden te denken? Neem contact met ons op.
Velden met * zijn verplicht