Nationale-Nederlanden

Project: NN Running Day

Supporter van alle hardlopers 

Met NN Running Day bleven hardlopers in beweging tijdens de corona pandemie. Door onze geïntegreerde communicatiestrategie bereikte we een miljoenenpubliek via earned en paid media, influencers en de inzet van de ambassadeurs van het NN Running Team.

01De context:

NN en Golazo presenteerden met NN Running Day een innovatieve virtuele beleving om de hardloopcommunity te activeren toen alle hardloopevenementen waren geannuleerd.

02De beweging:

Ontwikkeling van een virtuele hardloopervaring waarbij deelnemers via een app, routeplanner en social media betrokken en gemotiveerd bleven.

03De actie:

Lopers konden zich gratis inschrijven, een route plannen, en deelnemen met behulp van een app. Dit alles terwijl ze verbonden bleven via diverse kanalen.

04De impact:

20k+ deelnemers, 186 mediapublicaties, en een cumulatief bruto bereik van 90 miljoen. NN Running Day inspireerde miljoenen om in beweging te blijven.

Let’s talk

Klaar om samen impact te maken? Buiten de gebaande paden te denken? Neem contact met ons op.

 

Velden met * zijn verplicht